marți, 13 octombrie 2009

Durere de tramvai (tablou)


O geaca de piele nou-nouta isi plimba acordeonul prin tramvai
Eu stau in picioare
Aproape toti stam in picioare.
Din acordeonul vechi iese o melodie populara de nunta
In timp ce afara ploua, iar noi toti stam in picioare.

Tramvaiul ma impinge de pe varfuri pe calcaie,
Sub talpi stau ovarele mele.
Acordeonul se plimba ca o rozatoare printre noi
Eu ma plimb de pe varfuri pe calcaie si-napoi

Din geaca de piele doi ochi negri se uita urat la noi
Iar sunetul absurd si prost nu inceteaza
Ploaia ni se scurge din umbrele in pantofi
Iar pe geamuri stau lipite respirarile noastre.

Ma imping cu mainile in scaunul de langa mine
Sa-mi ridic talpile de pe ovare
Sunetul a continuat pret de trei statii
Rozatoarea se plimba ostentativ,
Iar eu de pe varfuri pe calcaie si-napoi...

Un comentariu: