duminică, 29 noiembrie 2009

Inainte



Cand am hotarat ca nu-mi pasa
Inca nu ma nascusem
Si pe vremea aceea
Ma trezeam dimineata la aceeasi ora
Si beam ceaiuri aromate tari
Radeam citind ziarele
Si lacrimam doar putin la amiaza.
Fumam doar 3 tigari pe zi
Iar intre mese citeam toate cartile din lume.
Joia pe geam se intampla cate-o minune
Iar sambata o petreceam la cafeneaua din colt
Unde chelnerii serveau jointuri aromate
Si biscuiti in forma de elefanti
La masa cu mine stateau prietenii mei
Iar ei stiau toate bancurile din lume
In fiecare luni scriam scrisori,
Miercurea primeam raspunsuri,
Iar duminica intotdeauna ma uimea
Apusurile erau in fiecare zi alta nuanta de mov
Pe balcon aveam flori care nu uitau sa ma ude
Iar pisica imi recita in fiecare marti cate o poezie
Apoi, intr-o zi … m-am nascut

Un comentariu: