duminică, 13 septembrie 2009


...


n-am mai calatorit!
n-am mai calatorit pentru ca,
vedeti, aveam un tren pe acoperis,
si nu stiu cum,
cred ca l-am pierdut.
nu l-am mai vazut de o saptamana,
d-aia de o saptamana nici n-am mai calatorit.
Nu m-am suparat.
Ei, dar n-aveam nici de ce.
Trenul si-a gasit alt acoperis,
toti stim ca trenurile isi mai schimba acoperisurile.
Dar eu... Vedeti, intre timp, mi-au crescut patru picioare de scaun,
care... Nu m-am suparat, dar ma impiedica adesea sa ajung la fereastra
si de-acum incepe sa-mi creasca si o cuvertura...
Deja au crescut cativa ciucuri dupa urechi....
Nu va imaginati cum ma gadila!
Si... Nu m-am suparat,
dar stiu ca-mi va fi greu apoi sa ma uit pe fereastra
si n-o sa mai stiu daca trenul s-a intors
Sau daca l-au inlocuit...

n-am mai calatorit!
n-am mai calatorit pentru ca mi-a disparut trenul de pe acoperis.
nu stiu, ma intreb,
mai aduce cineva alt tren sau ...?
Nu vreau sa supar pe cineva,
Dar, vedeti, eu nu pot calatori fara tren...
Picioarele de scaun..?
Da... am avut un accident!
Stati linistiti! Nu! M-am obisnuit! (zambesc fortat)

n-am mai calatorit!
Din cauza trenului, da!
Nu stiu daca l-au inlocuit!
Nu stiu nimic!N-am mai calatorit!

N-am mai calatorit!
De la tren, stiti ...?
Ati putea, va rog, sa-mi spuneti ...?
Daca va uitati pe fereastra veti vedea...
se vede trenul.
Imi puteti spune daca e acolo?
Va rog!
Nu va speriati!
Aici! Mai la stanga!
Scaunul da!
Nu plecati, va rog.
Macar spuneti-mi daca ... trenul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu