joi, 17 septembrie 2009


Vizita


Pe vizorul rotund vad chipul rotund al vecinei mele, care ar putea fi la fel de bine chipul rotund al doamnei cu lumina, sau al doamnelor cu donatii. Este chipul rotund al vecinei mele. Privire scurta, trece razant peste capul meu. Ma uit si eu, dar nu e nimeni. Acum si eu si chipul rotund stim ca nu e nimeni.
A venit o barza!
N-am bani luna asta, zic...
Nu, domnisoara, zice ea,
A venit o barza
V-a cautat!
A zis ca va da trei vieti pe una singura
Si 3 pusti cu foc automat
Si un vlastar de drac sa-l cresteti!
Imi pare rau, dormeam, n-am auzit...

Pe vizorul rotund vad chipul rotund al vecinei mele.
Domnisoara, a venit o barza!
Dormeam ...zic eu incurcata...

Pe vizorul rotund...chipul rotund
Am luat-o eu domnisoara!
Mi-a fost mila!
Am zis ca biata barza a batut atata drum!
I-am zambit milostivei
Dar, domnisoara,
E barza dumneavoastra
Imi pare rau, eu am dormit atunci...

E o gaura rotunda in usa
Cat chipul vecinei mele.
De cand sta la mine am imbatranit 30 de ani
Si venele imi ies prin piele
Nu stiu ce sa fac cu pustile pe care mi le-a dat
Si vlastarul de drac imi suge viata din ochi
Sa faceti cumva sa va luati barza inapoi, domnisoara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu