sâmbătă, 19 septembrie 2009


Inchiderea sezonului de dragoste



Acum ceva timp
Am sadit o samanta in ochiul mintii.
Am vrut sa fie aproape,
Sa o vad cum creste.

Dar au venit toamnele…
Toamnele, da!
Si au adus cu ele valiza de ciori
Si ciorile au croncanit!

Samanta a scos colti,
Dar ciorile au croncanit
Si samanta s-a facut floare cu spini
Si a innebunit
Si ciorile nu s-au oprit din croncanit
Si am innebunit si eu
Iar ciorile nu s-au mai oprit de atunci …

Toamnele au plecat
Si au uitat ciorile in anotimpul meu
Si am avut veri cu ciori
Si ierni cu ciori
Iar in cele din urma, intr-una din primaverile cu ciori…
Floarea m-a parasit.

2 comentarii:

  1. Draga Adela ,poeziile tale sunt frumoase ,dar cam triste pentru o persoana de varsta ta ,chiar atat de indoliata este tanara ta experienta de viata ?

    RăspundețiȘtergere
  2. si chiar daca pleaca anotimpurile cu ciori...tot le mai auzi croncanitul...undeva intr-o ureche, care indiferent de anotimp, vegheaza! stiu eu cum sta treaba asta, dra regizor!:)

    RăspundețiȘtergere