luni, 14 septembrie 2009


Planuri de vesnicie


Vreau sa-mi petrec urmatoarea vesnicie pe gatul tau!
Sa respir aerul de pe gatul tau
Si sa ma uit in jos la lume de pe gatul tau.
Voi sta acolo si voi rula zambete si foi.
O sa stau chiar intr-o gropita din pielea de pe gatul tau
Si-ti voi sopti tot ce-ai pierdut din ce se intampla in jur
Pentru ca tu nu trebuie sa pierzi nimic.
Si nu trebuie sa am un nume,
Imi poti spune Oparere.
N-am auzit pe nimeni sa spuna ca Oparere e un nume urat,
Asa ca o sa ma cheme Oparere.
Si n-o sa sforai niciodata.
Dar o sa pufai atunci cand tu visezi urat.
Si din cand in cand voi da din picioruse
Si voi face forme din fumul tigarii tale
Si toti se vor minuna cum doar din tigarile tale
Ies elefanti si fluturi si diamante
Si tu o sa le zici ca-i o parere
Si o sa-i naucesti pe toti!
Si voi vana sudoarea de pe gatul tau,
Cu ea voi trece iernile.
Si o sa invat sa fiu si vraci
Si cand vei avea cate-o durere
Voi trimite vorba catre toate gropitele de piele
Si-ti vor cauta durerea si o vor ucide.

Iar eu voi respira aer de pe gatul tau...

Un comentariu: