vineri, 15 mai 2009



Bolile necredintei


Singuratatea e o boala!

Singuratatea e o nascocire a mintii,

Ca toate bolile!

Singuratatea iti da dureri de suflet,

Ca toate bolile!

Si junghiuri iti da!

Si-ti taie rasuflarea in accesele de furie,

Si junghiuri iti da!

Si-ti chinuie ficatii tai si ai mintii tale,

Si mai tare decat toate iti chinuie si Dumnezeul!

Singuratatea e o nascocire a mintii

Ca toate bolile!

Chiar si cand dragii ti-s incrustati in carne,

Ba chiar mai tare cand dorurile-ti sunt mai multe!

Si numai nenascutii si nevii sunt feriti,

Si poate frunzele pe jumatate moarte

Sau mintile pe jumatate clare!


Singuratatea e o nascocire a mintii ,

Ca toate bolile!

Si junghiuri iti da !




Vrute si nevrute



Daca-mi pun palmele la urechi,

Ele-mi vor sopti lungi adevaruri …mute.

Cu regretele pe mana stanga,

Iar pe dreapta alte vrute si nevrute!


Pe tine te-am vrut atarnata de-un cer,

Acolo unde-ti sade mai cu seama , sfanto!

Caci eu mai am un zambet sa mi-l sper!

Sa-mi incalzesc sufletul

Cu impachetari de smoala

Si talpile sa mi le afund in lacrimi si ocara!



Pe mine? …Nu vreau sa ma pierd,

Dar imi alunec…

Cu mici variatii pe subiect,

M-aprind, ma sting , ma zbor si ma astept

Sa cada el pacatul peste mine!

Sa nu mai spui tu , sfanto,

Ca-l vreau eu sa mi-l atarn de piept!


Dar nu plang nici de pacate si nicidecum de cer,

Plang doar de fiinta mainii mele stangi,

Ce printre dinti, cu limba-i muta

Imi sopteste cine sunt…




Intamplator



Unele minute sunt mai lungi ca celelalte

La fel cum o picatura de ploaie e mai rece,

In functie de partea corpului pe care cade…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu