luni, 18 mai 2009


Cadere libera



Confund durerea de stomac cu sufletul,

Confund bataia inimii cu fericirea ,

Ma confund pe mine cu un fir de cer

Si confund golul de sub mine cu soarta!



Am pagini intregi de zambete

Infipte in minte cu dintii,

Am dragoste multa in causul palmelor

Si cu palmele-mi sterg fata de lacrimi…


Si…


Confund amarnica jale cu durerea de stomac

Confund sentimentul cu aerul cald de pe buze

Te confund pe tine cu o parte uitata din mine

Si confund golul din mine cu pamantul …

…ce m-asteapta sa cad….

Un comentariu:

  1. mah era ceva special ...de mult .....am simtit asta de pe atunci cand eu eram o tantalaica mica ...de pe cand imi era prea teama sa pronunt cuvantul nonconventional.....si iata k specialul ala a iesit la suprafata bvo, felicitarile mele. nemuritoare is versurile astea....poti s le numesti fericire doar gandindu-te ca cineva le va citi ..se va regasi printre ele...si isi va umple suletul de ele.;) ...bafta in continuare la cat mai multe ...le asteptam ca pe ceva nu.stiu exact ce dar .. un ceva...-georgiana-loredana iancu

    RăspundețiȘtergere