luni, 18 mai 2009




Cu ploaia la brat prin fericire



Am ales clipa cu clipa din timp

Ca sa mai pot muri un pic,

Si le-am ales cu grija

Ca sa pot muri fericit!

Am legat la ochi durerea

Cu o picatura de absint,

Si-am plans de mi-am udat fericirea

Cu stropi din cel mai ales vin!

Mi-am cules increderea din oasele subrede

Si-am mai tras un fum din tigara,

Gandindu-ma ca ce sunt nu pot sa schimb

Nici daca credinta-mi langa mine ar alege sa moara!

Asa ca …

M-am asezat in mijlocul ploii

Asteptand sa ma spele,

Cu trei ganduri agatate de urechea stanga

Ca mereu sa-mi sopteasca sa merg inainte!

De aceea…

Cu ploaia la brat

Imi cumpar un timp ,

Sa mor fericit,

Calcand pe-o picatura de-absint

Sa-mi ud fericirea si s-o spal

De intreaga nefericire ce va sa vie,

S-o anunt ca am stiut,

Dar c-acum sunt ocupat:

Sa merg cu ploaia la brat prin fericire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu